Regn,regn och regn

Hej hej =)

Idag vaknade gumsan och jag kl.9. Det var skönt att få sova ut ordentligt - för en gångs skull somnade jag ju också i tid igår ;)
Eftersom det regnar ute har vi hållit oss inne och lär få göra resten utav dagen också.

Vi har haft en mysig förmiddag med bus =D Gumsan åt lunch runt tolv och somnade strax efteråt :P Kent kom hem en sväng för att byta kläder,det regnar jämt liiite,och ta med grönsaker m.m till lunchen.
Jag ligger nerkrypen i sängen och kikar på datorn.

Runt kl.14 ska jag gå ut med vovsingarna en sväng igen innan det är dags för gumsan och mig att åka till Kristinehamn. Jag ska nämligen jobba mellan kl.16-20.15 (första passet som timvikarie efter sommarjobbet). Under tiden ska gumsan vara med mormor :)
Kent ska åka med Niklas för att hämta en kamin,som vi ska ha nere i vardagsrummet,så han kan tyvärr inte ha med gumsan. Dessutom behöver han nog ta igen sig efter alla långa arbetspass den senaste tiden.



Den här bilden tog jag när gumsan,jag och mamma var på Mariebergsskogen -gumsan försöker gömma sig kabom en staty :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0