Regnig söndag

God förmiddag =)

Idag vaknade skruttan och jag halv åtta (som vanligt nu för tiden). Vi började dagen med frukost åt gumsan och en smoothie till mig innan vi gick upp och gjorde oss iordning. Efter massor av bus och sång gick vi ner så jag fick slänga i mig en smörgås (smoothien räckte inte långt). Sedan var det dags att laga mat - gumsan har ätit och det finns så det räcker till mig och Kent idag och även till matlådor åt oss båda i morgon. Skönt att slippa tänka på det :P

Just nu är det tyst och lugnt här hemma - gumsan sover och Kent är ute och jagar. Jag är sliten så jag njuter verkligen ;D

I morgon är det dags för dagis igen - det har ju varit stängt i två veckor. Gumsan kommer säkert bli jätteglad när hon får komma dit :)
Sista veckan på sommarjobbet är det också sedan får vi se vad det blir...Jag hoppas verkligen att jag får något av de jobben jag sökt eller att det finns mycket jobb för mig,som timvikarie.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0