Mysdag med Katrin och Sigrid :)

Hejsan =)

Igår spenderade gumsan och jag eftermiddagen med Katrin och "lilla" Sigrid i Molkom :D Vi åkte dit direkt efter dagis.
De skulle precis äta när vi kom så gumsan,som ätit dåligt på dagis,fick makaroner och baconröra. Jag skippade,trots att det såg väldigt gott ut,eftersom jag åt precis innan jag åkte hemifrån.

Under tiden vi var där hann vi med att prata i kapp oss lite så nu har vi koll på varandra igen ;) Dessutom tog vi en långpromenad. Vi gick bl a till konsum för att köpa något att dricka. Jag köpte mjölk,som jag ställde in i Katrins kylskåp - tror ni att jag kom ihåg att ta med den hem? Mycket riktigt NEJ! Typiskt.

Sigrid är ju alldeles för go i alla fall. Katrin,som är gravid,frågade henne vad,som fanns i mammas mage då svarade sötnosen "Bebbe" - det lät såååå gulligt =P

När det var dags för gumsan och mig att åka hem till Kent stannade vi till vid en av pizzerierna och köpte med mat.
Efter att vi ätit tyckte min kära sambo att vi skulle skruva ihop gumsans växasäng. Jag tycker dock det är liiite väl tidigt,men han vann den fajten ;D Eller egentligen inte då vi upptäckte att det inte fanns någon botten med till sängen. Det är sååå himla typiskt oss!! Det värsta är att jag tror vi har slängt kvittot så då får vi ju betala för den delen igen!! IRRITERANDE!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0