Muffinsbakning m.m :)

Hejsan =)

Gumsan och jag började dagen strax efter halv nio. Jag började med att slänga ut vovsingarna i hundgården innan jag fixade frukost till gumsan. Under tiden hon åt bakade jag muffins,som jag ska ta med till jobbet i morgon eftersom det är sista passet för sommaren. Efter att ha slängt in första plåten i ugnen åt jag också frukost.

När muffinsen var klara smög gumsan och jag upp för att ta utav henne kläderna och blöjan så hon fick lufta rumpan. Dessutom busade vi massor :P Vi fick passa på eftersom vi inte kommer att träffas förrän i morgon eftermiddag.

Sedan var det dags att göra oss iordning för att åka till Monica. Gumsan ska vara med henne idag samt sova över eftersom jag sluta nio i kväll och börjar sju i morgon bitti. Kent jobbar nämligen också så då får gumsan vara med farmor =D  
Hennes kusin var också där så Monica får fullt upp idag ;) De ska nämligen iväg till Storfors för gumsans faster ska spela fotbollsmatch.

Gumsan och jag fick lunch när vi kom så jag är mätt och belåten =)
Nu ska jag bara ta det lugnt innan det är dags för mig att åka och jobba.

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0