Mat- o pottsnack ;D

Hejsan hejsan :)

Efter att både jag och gumsan sovit en stund på förmiddagen var det dags att laga mat till Kent. Det fick bli hamburgare eftersom jag inte alls har någon lust att göra något mer avancerat. När maten var klar satt jag gumsan i kärran och gick bort till gården för att lämna den. Vi blev kvar en stund efter att gubbarna åkt. Ulrika och Patricia läste "Björnbröder" =D

Väl hemma igen var det verkligen på tiden att gumsan och jag fick oss något i magen. Jag stekte på en varsin hamburgare till oss - det gillade gumsan (jag med). Medan maten stod på spisen passade jag på att ta hand om lite disk.

När vi var mätta och belåtna var det dags för gumsan att få springa naken. Hon blev dock trött så hon fick ligga utan blöja och sova - det blir,som det blir. Hon måste få lufta så rumpan blir bra någon gång.
Gumsan hade ju sin pottdebut i tisdags. Hon har suttit på pottan flera gånger efteråt,men vill inte göra någonting. Jag känner mig inte särskilt stressad över det. Det kommer när det kommer. Hon är ju faktiskt inte så himla stor än - jag tycker det är lite tidigt att sluta helt med blöjor,men det kan vara bra att vänja henne vid att vara utan. Det löser sig säkert snart :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0