Massor av skoj =)

God kväll :P

Idag har gumsan och jag varit med om mycket roligt :D Vi har gungat,sparkat lite boll,cyklat (invigde hjälmen),busat,åkt traktor och lite lastbil samt badat :)
När gumsan och jag var ute och busade åkte Kent förbi med lastbilen så jag bestämde att gumsan och jag skulle ta en promenix till gården för att säga "Hej". Gumsan nästan sprang hela vägen - hon visste nog att vi skulle till pappa :)
Kent skulle köra ut skit på gärdena så gumsan och jag åkte med - det tyckte hon om =P
Efter det skulle Kent köra lastbil igen så han släppte utav oss hemma innan han åkte vidare.
Gumsan fick kvällsmat sedan fixade jag ett bad till henne. Jag tänkte försöka igen med att träna medan hon badade,men hon ville hellre vara med och träna så jag får nog ge upp de försöken ;D

Jag vet några,som kommer sova gott i natt i alla fall ;) Jag känner mig redan trött,gumsan ser sliten ut och min stora älskling lär vara trött när han väl kommer hem ifrån jobbet =)




Jag lyckades inte få någon riktigt bra bild så denna får duga - visst är gumsan superdupersöt i sin badrock? Hon är ännu sötare när hon har luvan med öron på sig,men det fick jag ingen bild på.

Ha en fortsatt trevlig kväll =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0