Lite bilder i åskan

Hej hej =)

Det blev ingen promenix idag - det både åskar och regnar :/ Typiskt! Jaja,det är bara hoppas att svamparna finns kvar tills jag kommer iväg. Jag funderar på att ta bilen,men det känns lite dumt. Kanske kan plocka dem när jag lämnat gumsan på dagis i morgon för då åker jag ändå förbi. Eller så får det helt enkelt bli en promenad då istället - om vädret tillåter =D

Gumsan och jag har busat massor sedan vi kom hem. Hon är på riktigt bra humör vilket smittar av sig på mig :P



Här försöker hon få fast sitt hårspänne =)



Mamma tjuvkikar ;)



"Det kanske finns en liiiten liiiiten skvätt kvar"



Jag älskar dig mest av allt lilla skruttan
<3<3<3<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0