Linn <3

Hejsan hejsan :)

Idag har jag haft besök utav Linn :D Hon mötte upp oss vid dagis när jag skulle lämna gumsan sedan följde hon med mig hem tills det var dags att hämta gumsan igen.
Vi började med att äta frukost med ägg :P Efter det satt vi i soffan och snackade lite goja innan vi tog oss en promenix.
När vi kom tillbaka gjorde jag mat till Kent,som vi gick bort med.
Eftersom det blev ganska fint väder satt vi ute i hammocken en stund.
Vi hann även med två turer med vovsingarna under tiden vi var hemma =)

Runt halv två åkte vi för att hämta gumsan. Sedan fick det bli lunch i form utav räkmackor på Rasta :) Gumsan,som redan ätit,fick en "mumsmums" som hon inte ville ha.

Efter lunchen gick vi in till kioskdelen för att köpa med godis och dricka till Kent - jag köpte även med choklad eftersom jag tycker att jag varit så duktig att jag kan unna mig det :D

Sedan var det dags för gumsan och mig att åka till Kent på gården och Linn skulle hemåt.
När jag kom till Kent fick jag i uppdrag att åka till Skattkärr för att hämta ut ett paket. Jag passade även på att handla lite medan vi ändå var där.

Nu har vi varit hemma en stund. Gumsan har ätit kvällsmat så nu ska vi strax ta en tur med vovsingarna :P



Kommentarer
Zahraa | PiinkQueen

Allt bra? ^^

Kram :)

2011-08-17 @ 18:08:39
URL: http://piinkqueen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0