Gumsan och min onsdagsmorgon :D

Idag vaknade gumsan när Kent åkte till jobbet strax innan sju. Jag väntade en stund för att se om hon skulle somna om,vilket hon inte gjorde. Jag hämtade henne och lade mig i våran säng. Vi låg och mös ett tag innan gumsan tröttnade :) Hon ville leka istället. Medan hon gjorde det tog jag ut hundarna en sväng.
Efter det fick gumsan grötfrukost - det var riktigt längesen hon åt upp den så snabbt =P
Eftersom jag tyckte hon behöver sova lite till fick det bli välling och sängen efteråt.
Sedan dess har jag ätit frukost och suttit här vid datorn. Jag ska kika runt lite innan det nog blir en dusch :D

Gumsan ska vara på dagis vid kl.11.15-17 idag. Jag börjar tolv så Ulrika tar med gumsan hem när hon hämtar Tim och Calle =)

Jag ska gå bredvid på jobbet idag med sedan får vi se när jag får schema och sådär. Det ska bli skönt att få det och se hur jag kommer jobba :P

Ha en bra dag =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0