En trevlig fredagskväll :)

God natt :P

Nu har vi varit hemma ett litet tag efter att ha firat Tomas,Kents morbror. Det bjöds på pizza och tårta. Jag åt lite pizza,men hoppade över tårtan - jag åt två bitar av en tigerkaka,som Kicki,Kents storebrors tjej,bakat :)

I slutet spelade vi kort. Runt halv tio blev gumsan så himla trött. Axel lade sig på soffan med henne och det tog inte särskilt långt tid innan hon somnade =D
Jag förstår att hon var trött då hon bara sovit ungefär en timme under dagen - hon somnade aldrig i eftermiddags trots att hon fick välling efter en stund.

Nu är jag riktigt trött så det får snart bli att sova :)



Titta så mysigt gumsan och jag hade det häromdan när hon somnade hos mig i soffan <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0