En liten tröttis :P

Hejsan hejsan :)

Gumsan är trött idag. Jag fick väcka henne runt halv tio i morse så vi skulle hinna äta frukost och sådär innan dagis.
Trots att hon sov så länge höll hon på att somna flera gånger i bilen. Sedan har hon sovit på dagis i en timme ungefär och nu ligger hon uppe i sin säng - vet dock inte om hon sover,men det är tyst i alla fall så det gör hon troligtvis :D

Min dag började med en tur med vovsingarna följt utav träning. Efter att ha svettats en stund blev det duschen innan jag väckte gumsan. Vi åt frukost sedan gjorde vi oss iordning.

Runt tio i elva åkte vi till Kent för att lämna matlådan. Efter det blev det dagis för gumsan och möte för mig (skriver mer om det i ett eget inlägg). Gumsan har egentligen inte varit på dagis på måndagar,men eftersom jag hade mötet fick hon vara där i ett par timmar.

När mötet var slut hämtade jag gumsan och åkte hem. Jag lade henne i sängen och gick för att kika vad vi fått för post idag - det var lite roligheter till mig :) Jag hade fått ett litet häfte ifrån viktklubb.se och kuponger från både Lindex och Åhléns - inga fel ;P

Nu ska jag ta igen mig en stund och försöka fatta vad,som håller på att hända ;D

Ha det bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0