En augustilördag =)

God eftermiddag/kväll :P

Efter att ha tagit en paus för att ge gumsan lite mellanmål fortsatte jag med städningen. Det behövdes dock bara dammsugas på övervåningen då jag redan plockat rätt och grejat där. Det står lite saker i hallen,men de har vi ingen annanstans att göra av så det får stå där ett tag till :)
När jag fått det rent och snyggt blev det sängen för gumsan,som sov i 3 timmar! Gissa om hon är piggelin nu ;D

Kära sambon och jag gjorde lite mat innan jag gick upp och vilade en stund. Jag lyckades sova en timme ungefär,det var riktigt gött =)
Sedan busade jag lite med gumsan,som vaknade nästan samtidigt.

Efter det tränade jag så nu sitter jag här och tar igen mig :P Jag ska snart ta med mig familjen in i duschen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0