Äntligen är det löst =)

Hej hej :P

Jag är sååå glad just nu - jag VET att allt kommer att lösa sig :D Det känns j-ligt skönt att slippa oroa sig över morgondagen :)
Jag vet dock inte riktigt hur det blir ännu,men det kommer bli bra oavsett - ni får veta exakt vad jag pratar om när jag vet allt själv ;D

Gumsan och jag stack iväg och hämta Axel förut. Det gick superbra att köra släpet (var första gången) så nu är våran gräsmatta nyklippt och fin =P
Det var ju tur att han kunde på förmiddagen för nu regnar det.

Medan Axel körde gräsklipparen gjorde jag lunch till gumsan och Kent och diskade. När gumsan ätit lade jag henne i sängen och tog med mig Stei på en promenad till gården för att leverera maten.
Ulrika var ute och grejade så vi pratade lite :D

När gräsmattan var klar hämtade jag gumsan sedan for vi iväg till Molkom. Axel skulle sälja några däck till en kompis och de skulle mötas där så vi skjutsade dit honom. Sedan körde vi hem honom innan vi åkte hem till oss. Gumsan fick mellanmål sedan fick det bli sängen. 
Jag lyckades få henne att somna utan välling förut så jag hoppas på samma resultat denna gången ;)

Ikväll ska vi till Monica för att fira Kents morbror,som snart fyller år :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0