+ vägverket - kommunen

Jag måste bara ge vägverket lite BERÖM :) De har varit och fixat till vägen nu efter vintern och den är superfin =D Dessutom fixade de till den ordentligt med nytt grus och sådär,i höstas. Stort plus till er =P

Kommunens väg däremot ser rent ut sagt FÖRJÄVLIG ut! Det är gropar över hela vägen på sina ställen. Det går knappt att åka där! Det var dessutom på deras väg jag åkte av i vintras eftersom det var så j-la halt - gick för f-n inte ens att gå där!!
Kent ringde och skällde på dem och vad gör de då?! Jo,grusar före och efter kurvan,men inget i den! Typiskt dem,de gör så överallt - IDIOTER! Jag hoppas de skärper till sig!

Nu blir det vägverkets väg i fortsättningen =D Jag har åkt den mycket i vinter också eftersom den varit mycket bättre plogad - tack vare Niklas och Kent,som haft det uppdraget i år =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0