Fredag eftermiddag =)

Gumsan sov i lite över en timme förut - trodde att hon skulle vakna när postbilen kom,men det gjorde hon,som tur var inte =)
När hon vaknade var vi kvar ute och busade en stund. Jag vek lite tvätt också :D En del var inte torrt så det ska jag ta om ett tag. Vi gick en liten sväng och gud vad gumsan höll på ;) Hon gick där och "skällde" för sig själv :P
Tillslut gick vi in för att lata oss framför teven. Jag har dessutom kollat igenom alla kläder efter gumsan,som jag lagt undan för att det är för smått. Det var tre papperskassar + en plastpåse! Slängde alltihopa i en säck och ställde den i hallen. Ska bära upp den på vinden sen (eller troligtvis någon annan dag).

Mormor ringde för ett tag sedan,för att kolla hur det var med oss och sådär. Det är alltid lika kul att prata med henne :D Hon berättade att de köpt en gräsklippare till gumsan - det ska börjas i tid ;)

Mamma har också ringt :) Vi bestämde att hon skulle passa gumsan på måndag. Jag ska nämligen jobba ett kortpass,mellan kl.13.30-16.30 :P Dagis är stängt så därför skulle mamma hjälpa mig - TACK =P
Jag ska jobba på söndag med,7-16,så vi får se vem,som vill (eller snarare kan) ta hand om gumsan då. Älsklingen jobbar nämligen han med. Det blir nog inga problem att lösa det :D

Min trötta lilla dotter,som vägrar sova,står här bredvid mig och vräker i sig majsbågar (någon annan kanske äter upp dem annars) - hon ÄLSKAR det! Hennes farmor Monica köpte med saltade när hon var utomlands för ett tag sen. Vill inte gärna ge henne för mycket salt,men eftersom hon fått dem så får hon äta =) Någon gång skadar nog inte.

I kväll ska vi äta TACOS - Gött gött i gött gött ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0