Fortsättning på dagen =)

Gumsan sover och Kent är och jagar så jag tänkte fortsätta berätta om min dag :D

När jag och gumsan kom hem från dagis var vi ute och busade en stund. Jag gav hundarna vatten,för det var slut,och sedan fick Patricia vattenkannan. Hon satt i gruset framför garaget och stoppade stenar i kannan :) Efter en stund började hon ta ur en och en innan hon stoppade i fler ;) De är bra söta de små liven =D

Efter att ha varit ute en stund var det dags att gå in och äta mellanmål. Gumsan åt riktigt bra - ungefär 1/2 banan och en yoghurtbägare =P Hon hade ätit bättre på dagis också!
När hon ätit färdigt lekte hon en stund,men sedan var hon helt slut. Hon fick med sig en flaska välling i sängen och sov i över en timme :D

Runt kl.16.30 stack vi iväg för att hämta Kent på jobbet. Lånade med Ulrika och Niklas sittvagn,eftersom vi har punktering på våran,ska laga det så fort,som möjligt!
Vi får besök av Katrin och Sigrid i morgon :) Då kan det vara skönt att ha en barnvagn i fall vi känner,för att ta en promenad :D
(På tal om barnvagn,så fick vi den andra såld igår =) Dock skulle det krånglas en hel del först,ifrån deras sida. Men vi blev i alla fall av med den ;D)

När lilla familjen kom hem städade vi så nu är det rent och snyggt =) Efteråt åkte älsklingen iväg och jag gav gumsan kvällsmat. Först ville hon inte ha något,men jag gav henneen egen sked. Då gick det bra ett tag,men sedan gav jag henne gurka (det hade de gjort på dagis) och då fick jag i henne nästan en hel burk barnmat - vi fuskade idag ;) Hon var så upptagen med att äta gurka att hon inte tänkte på att jag gav henne en sked med mat då och då :)
Det är skönt att hon äter,men synd att hon ska krångla så..Sitter och slår bort skeden och spottar ut maten - blir så frustrerad!! Speciellt när jag vet att hon oftast äter om hon får krångla en stund. Vet inte riktigt hur jag ska göra..
Har du något tips så tar jag tacksamt emot dem =D

                           

Efter kvällsmaten busade vi och sedan var det sovdags för gumsan :) Jag har diskat och förberett kyckling :D Älsklingen skulle ringa när han var påväg hemåt. Då ska jag börja med maten.
Jag är superhungrig! Har bara ätit en smörgås sedan chokladbaren,så det är nog inte särskilt konstigt ;)
Nu hoppas jag i alla fall att han kommer snart!!

                           

Den här bilden är tagen för snart 3 år sedan :)

Jag älskar min lilla familj så otroligt mycket - trots att jag kanske inte alltid visar det ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0