Utebus =)

Gumsan sov i 2 1/2 timme förut =) Hon måste ha blivit sliten efter helgen med pappa,farmor,faster,farbröderna,Charlotte och "Rimbogänget" ;)

Kent kom hem från jobbet runt sex,samtidigt som gumsan vaknade. Han duschade sedan gick vi ut,fick passa på medan gumsan var vaken =D Älsklingen åkte dock iväg en sväng,kom nyss hem igen,så gumsan och jag fick busa själva :) Hon sprang säkert 4-5 varv runt huset :) Medan hon sprang omkring i trädgården krattade jag lite löv.
Runt sju var det dags för gumsan att få kvällsmat. Hon fick äta ute,för första gången i år =) Hon åt ungefär lika mycket,som till lunch - utan minsta krångel =D Vi kanske ska äta ute i fortsättningen ;)
När hon var mätt busade vi en stund till,men sedan blev hon så himla trött så då gick vi in. Gjorde i ordning en flaska välling och lade henne i sängen. Sedan dess har hon sovit. Jag hoppas hon sover hela natten,vilket hon brukar göra :D

Älsklingen och jag har precis ätit kvällsmat. Fick bli falukorv och makaroner :) Ingen gourmetmiddag direkt,men det duger åt oss ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0