Typiskt!

Då är det fredag!
Trodde det var det flera gånger igår,men idag är det faktiskt det ;D

Gumsan har nyss fått frukost så nu ligger hon i sängen igen. Jag tänkte att hon skulle sova en stund till,men hon håller på och "pratar" för fullt,så det verkar inte,som att hon vill det ;) Väntar ett tag så får vi se. Annars får hon komma upp och busa så kanske hon somnar senare. 

Vi får inget besök idag :/ De hade blivit sjuka - typiskt! Förra gången var det vi och nu dem! Förhoppningsvis är de piggare nästa vecka så vi kan ses då istället =)

Jag vet inte vad vi ska hitta på istället. Såg att älsklingen plockat ut barnvagnen ur bilen innan han åkte - TACK =D Får se om vi (läs jag) orkar med någon promenad. Just nu har jag inte alls någon lust,men jag får ta fram piskan sen och se till att komma ut på en tur ;D

Jag tänkte att jag skulle prova kläderna,som jag köpte igår,för att kolla om de fortfarande sitter bra ;P Ibland kan det ju vara så (i alla fall för mig) att det inte alls ser lika snyggt ut när man kommer hem :)



Kommentarer
Mamma till William & bebis i magen :)

Hoppas att du får en bra dag med din fina familj..kram

2011-04-29 @ 12:09:53
URL: http://blondis81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0