Tur o retur =)

Idag ska gumsan till dagis för första gången på nästan två veckor! Eftersom hon var dålig förra veckan var hon ju aldrig där då. Hon kommer nog bli jätteglad :) Skönt för henne att träffa de andra barnen =D




Jag ska lämna henne strax innan 11.30,så hon får lunch där. Sedan åker jag vidare hem till mamma,för att få i mig lite mat. Efter det är det dags att tanka och så innan jag sticker iväg till Örebro. Ska hämta gumsans farmor,faster,gammelmormor och gammelmorfar på flygplatsen. De har varit på Teneriffa :)

Jag känner mig seg efter helgen fortfarande. Skulle helst bara ligga hemma och ta det lugnt,men det får jag göra i morgon :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0