Synd...

Ja,nu har jag slöat,diskat,duschat och slutligen ätit upp en halv kebabrulle,som blev kvar igår :D Älsklingen var ju till pizzerian med några kompisar. Eftersom han är så snäll köpte han med mat hem till mig =)

Jag ska alldeles strax sticka iväg till dagis,för att hämta gumsan :) Det är synd att det är så långt annars hade jag kunnat cyklat. Hade fått skaffa en cykelstol (kommer inte på vad det heter) till gumsan och sedan kört på. Tyvärr är det liiite väl långt. Vill inte gärna vara borta hela dagen ;D 
Cykling är ju superbra motion! Jag har en mountainbike,som jag haft i flera år,men knappt använt. Tänkte det skulle bli ändring på det :P Eftersom jag inte är någon gymmänniska så tänkte jag varva promenader med cykling,för att få lite variation,så jag inte tröttnar ;)  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0