Sovmorgon :P

Idag tog gumsan sovmorgon till kl.8.30 =)
När vi vaknade åt vi frukost. Gumsan åt en yoghurt och ett smörgåsrån med smör och jag tog en skål med vaniljyoghurt och flingor :D
Efter frukosten busade vi en stund sedan blev gumsan trött så jag lade henne. Hon somnade och sov i nästan 3 timmar =) Jag slumrade till en stund i soffan innan jag åt upp halva kycklingrullen,som blev över igår.

Direkt när gumsan vaknade fick hon lunch. Hon åt riktigt bra! 3 fiskbullar och 1/2 potatis samt 1 rån med smör :D Hon råkade ju se att det låg rån på bordet och vägrade äta så hon fick det. Då lyckades jag få i henne lite mer. Eftersom hon var så duktig fick hon jordgubbspuré till efterrätt :) Det åt hon några skedar av sedan fick det vara nog,då var det fullt i magen ;D

Vi har busat och nu sover hon igen :) Tänkte gå en stund när hon vaknar. Vi är fortfarande förkylda båda två,så vi kan behöva frisk luft =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0