Sover =)

Igår kväll tog vi en tur till Kristinehamn =) Hälsade på min morbror Anders och hans Maria,som är Patricias gudföräldrar :D Det var trevligt :) Fick hamburgare när vi kom,som jag även hade ätit till lunch. Mumsigt ;)

Efteråt stannade vi till vid coop bankomaten,för att ta ut pengar. Sedan drog vi oss hemåt.
Både gumsan och jag gick och lade oss så fort vi kom hem,runt kl.22.

Gumsan vaknade till en sväng kl.6.20. Hon låg och grejade en liten stund,innan hon somnade om och hon sover,otroligt nog,fortfarande :) Blir sen frukost idag,men hon behöver sova också :D Hon får sova tills hon vaknar själv.

Jag vaknade runt kl.8. Hade gärna legat kvar en stund till,men behövde gå på toa och ta ut hundarna så jag passade på medans hon snosade på :P

Nu hör jag att hon grejat lite. Får se om hon vaknar till eller somnar om....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0