Skjuts :)

Älsklingen fick skjuts hem av Niklas igår,så vi slapp hämta honom - SKÖNT! Är så träligt att behöva väcka gumsan mitt i natten. Däremot vaknade hon när han kom hem så hon fick komma upp en stund :D Kent var inte vaken särskilt länge,somnade i soffan :) Jag väckte på honom och skickade in honom till sovrummet,så jag och gumsan kunde ta soffan ;D Hehe :P
Det tog inte lång tid innan även vi somnade. Jag vaknade efter en stund och lade gumsan i sängen,stängde utav teven och placerade mig i våran säng =) För en gångs skull sov vi alltså på samma ställe ;) Brukar vara så att en av oss ligger i soffan,eftersom vi oftast somnar där :) Den som somnar först blir förvisad till sängen och den andra ligger kvar i vardagsrummet :) Vilket partnerskap ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0