Sjukdom :(

Lilla gumsan ligger och sover. Har bara varit vaken en stund tidigare. Då lyckades jag få i henne några skedar banan,som hon älskar annars,men hon var inte särskilt sugen. Drack lite vatten också. Jag gjorde i ordning en flaska välling och lade henne i sängen och sedan dess har hon sovit. Skönt att hon dricker vällingen i alla fall,så jag vet att hon får i sig litegrand.
Får nog lov att ringa dagis sen och tala om att hon inte kommer i morgon. Typiskt :( Hon tycker ju att det är så roligt :) Jaja,förhoppningsvis kryar hon på sig så hon kan vara där på onsdag och torsdag.

Jag har passat på att ta ut hundarna. Städade i hundgården,nu när all snö smält bort. Det som göms i snö kommer fram i tö :/ Älsklingen hade redan tagit bort lite saker,bl a ett täcke,som de rivit ut från hundhuset och bitit sönder så det låg överallt :) Han sparade skitgörat till mig - Haha ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0