Min helg =D

Igår var det ju dags för mitt första arbetspass på Stenstaliden 17. Det var riktigt trevligt =) Träffade Jutta och Ann,som jag inte sett sedan jag fick lilla Patricia. Det var kul :P Hoppas jag får jobba snart igen :)

När jag kom hem gjorde älsklingen och jag oss i ordning. Sedan åkte vi till karlstad,för att gå på bio :)Såg "No stings attached" med Ashton Kutcher och Natalie Portman. Den var bra,men ganska förutsägbar. Efter ungefär halva filmen blev jag så himla kissnödig! Jag satt och höll mig länge,men sedan gick det inte längre. Fick smyga ut för att gå på toa,som tur var satt vi näst längst ut i en sal med fyra rader så det var gott om plats att ta sig ut. Hade varit träligt att störa alla :(
Jag var LIVRÄDD för att kissa på mig,men jag lyckades hålla mig ;) Usch,det var hemskt!!

Efter filmen fick det bli McDonald´s drive in innan vi åkte hemåt. Tog in hundarna och slängde oss i soffan. Sov riktigt gott i natt. Vaknade strax innan tio av att mormor ringde. Var skönt att få sova ut =)
Vi åt lite frukost sedan åkte vi till Monica för att hämta gumsan :D Jag hade inte sett henne sedan fredag,förutom 1 minut i går morse så det var kul att se henne :P Min lilla älskling <3
Vi fick nybakade bullar och saft innan vi åkte vidare till Kents jobb. Sedan fick det bli lunch i Nybble,hos mormor och morfar :D
När vi kom hem lade vi gumsan så hon har sovit och jag slappat. Kent är iväg med sin bror och jagar bäver. Nu har gumsan vaknat och är ledsen så nu ska jag ta hand om henne :) Vi ses!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0