Lite gos <3

Gumsan sov i nästan 3 timmar förut =) Typiskt att jag inte kan sova också :/
När hon vaknade fick hon ungsbakad falukorv med mos,som jag tagit upp från frysen. Det är mamma,som gjort det och gumsan tyckte det var SUPERGOTT!
Efter att ha ätit gick vi ut :) Plockade några vitsippor,som vi satte i en plastmugg och ställde på köksbordet - Riktig vårkänsla :P
Vi stod och pratade med vovsingarna. Jag satt henne på staketet,där det sitter brädor,och då lade hon ena armen om min nacke och gosade - SÅÅÅÅ MYSIGT =) Hon är inte så gosig av sig,så man får njuta lite extra när hon väl är på det humöret ;)

                                 


Strax innan sex gick vi och mötte Kent. Han fick sluta "tidigt" idag =P Blir långa arbetspass nu när vårbruket börjar. Gumsan satt på mina axlar nästan hela vägen,hann dock inte särskilt långt. Gumsan åkte med Kent tillbaka medan jag gick. Blev i alla fall en 15 minuters promenad - bättre än inget ;) ´
När allihopa kommit hem fick gumsan bada medan älsklingen och jag tog en dusch :D Det blev mer badskum den här gången och hon hade jättekul :P Jag har klippt hennes naglar också så nu är hon redo för dagis i morgon ;P

Nu är älsklingen iväg till pizzerian med ett gäng kompisar :) Han skulle köpa med mat hem åt mig =D
Gumsan busar för fullt,är inne på sista refrängen tror jag ;) Ska försöka lägga henne tidigare idag eftersom det är dagis i morgon =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0