INTE IGEN!!

Idag jag när kom hem från dagis såg jag bara två av hundarna i hundgården. Gick och kollade. Vart tror ni den tredje höll hus? Jo,under garaget - IGEN! Hon kan inte vara särskilt smart,eller så är det det hon är,vet inte riktigt :)
Jag såg att hon hade grävt,men jag såg inte henne. Ropade,ropade och ropade igen,men ingen hund visade sig. Jag började få lite panik och trodde att hon satt fast någonstans,men då borde jag ha hört henne. Tog med de andra två in och hämtade telefonen,för att ringa Kent. Sedan gick jag ut igen. Han sa att jag skulle försöka få ute henne själv ett tag,annars fick jag ringa brandkåren (?).
Jag gick in igen och hämtade några skivor falukorv innan jag försökte igen. Då j-lar tog det inte lång tid innan hon kom fram :D Det är tur att vi har glupska hundar ;)

                              

Nu får de vara inne tills vi har löst problemet med grävning på ett bättre sätt...INNAN någon av dem fastnar där under..Usch,jag vill inte ens tänka tanken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0