Grums m.m

Igår hade gumsan fått en gunga i huvudet,på dagis,så hon har två sår i ansiktet - stackaren :/
Tur att det gick bra i alla fall!

När vi kom hem var vi ute och busade en stund. Gumsan åt en banan i solen innan vi gick in. Slöade framför teven en stund =) Gumsan åt några vindruvor ;)
Strax innan fyra åkte vi iväg till Kent. Vi tog en tur till en jaktaffär i Grums,för Kent skulle kolla på en bössa. Han tyckte den verkade bra så nu ska han byta den mot en annan.

På vägen hem stannade vi till på Burger King Drive in - jag fuskade redan första dagen ;)
Kent hade inte ätit något på hela dagen (förutom frukost) så han var rätt hungrig!
Vi stannade på ett ställe,för att äta. Gumsan fick smaka några pommes. Det gillade hon ;D Så fort hon ätit upp en såg jag i spegeln att hon kom med handen vid sidan av stolen - då ville hon ha mer ;)

Efter maten åkte vi tillbaka till Kents jobb. Jag hjälpte honom lite så det skulle gå fortare :D
Sedan gick vi in till Niklas och Ulrika en stund. De drack lite kaffe innan vi åkte hemåt. Kents lillebror Mats,som också var där,följde med oss hem en stund.

Väl hemma fick gumsan mat. Hon åt inte särskilt mycket,men hon hade ätit väldigt bra på dagis (de hade aldrig sett henne äta så mycket) och under resten av dagen. Dessutom var hon trött så det var ingen överraskning direkt.

När Mats åkte försökte vi få gumsan att somna hos oss,men hon ville inte så vi lade henne i sängen. Hon låg och skrek så tillslut gav jag henne välling. Då somnade hon,som en stock =)

Jag lade mig strax efteråt. Jag var sliten ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0