Grejat massor :D

Gud,vad seg jag är :)
Kent lånade Nilkas pickup hem igår så jag behövde aldrig skjutsa honom - skönt! Så jag började dagen med att äta frukost med gumsan vid sju. Sedan försökte jag få henne att sova en stund till,men det ville hon inte så jag gjorde oss iordning istället. Vi tog med vovarna ut så att de skulle få uträtta sina behov innan vi skulle åka till dagis. Hundarna har nämligen grävt en grop under garaget. Därunder låg Bessy igår och ville inte komma ut,därför får de vara inne tills vi har fixat till det med sten och sådär :)
Efter det var det dags att åka till dagis :D Hon blev lite ledsen när jag skulle gå,men jag tror det gick över när hon kom in till de andra barnen =) Hon har säkert haft lika roligt,som vanligt :)

Efter att ha lämnat av gumsan åkte jag raka vägen till Kents jobb. Där hämtade jag en skottkärra och gick vidare till renoveringsprojektet. Där spenderade jag de närmaste två timmarna med att städa :) Nu ser de fint ut,men det är snart lika skitigt igen!
Strax efter halv tolv ansåg jag att städningen fick duga och drog mig tillbaka till gården :D Lämnade skottkärran,gjorde ett toalettbesök,drack lite vatten och frågade min kära sambo om det var något mer jag skulle göra. Det var det inte så jag åkte hem. 
Hundarna hade skött sig så de fick ett varsitt denta stix och sedan tog jag med dem ut en snabbis. När det var klart tog jag en snabbdusch och nu sitter jag här med handduken på huvudet och njuter av en välförtjänt smoothie =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0