GLAD PÅSK :D

Nu på morgonen var vi först till jobbet med Kent,sedan var det dags för gumsan att äta frukost. Sedan fick det bli sängen,men hon har hållit på att greja där inne,så jag vet ärligt talat inte om hon sovit något överhuvudtaget :) Blev tyst en liten stund,så då sov hon nog. Nu är hon i alla fall vaken kan jag lova =) Hon pratar,som bare den därinne =D Ska ta och byta blöja och göra henne i ordning snart. Måste hitta "påskkläder" till henne så hon blir en så bra påskkärring,som möjligt ;)

Medan gumsan har "sovit" har jag tagit en varsin tur med vovsingarna. Tog dem en och en igår kväll och de sköter sig mycket bättre då,så jag gjorde det nu med :) De ska få mat om en stund. Jag har funderat på hur jag ska göra med dem idag,eftersom vi ska till mormor och morfar. I hundgården kan de ju inte vara,så jag har bestämt att de får följa med =)

Det ska bli SUPERGOTT med påskmat :D Har jag tur kanske jag får med lite hem till gubben ;) Han sa att det inte behövdes,men lite vill ha säkert ha =P Tror inte att han tackar nej ;)

Nej,det här går inte. Har lite att ta tag i så nu är det bara att lyfta på mitt feta arsle och sätta igång ;D

GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPA =) ÅK INTE VILSE PÅ VÄGEN TILL BLÅKULLA ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0