Garderobsstädning

Jag städade garderoberna igår =)
Hade redan mycket bortplockat,men insåg att det fanns mycket,som jag inte kommer kunna ha på länge (om ens någonsin). Så det fick bli en papperspåse till med kläder,som jag får gå igenom,när jag fått bort några kilon.
Det kändes inte bra att plocka bort massa,men jag vet att det blir en shoppingtur i början av juni,när skatten kommer,så jag är inte vidare ledsen ;D
Det värsta är ju att det är för smått,inte att jag har så dåligt med kläder. Eller dåligt med kläder har jag inte. Det finns mycket jag kan ha här hemma s.k. slit o släng kläder :P Har dock knappt några finare kläder,som jag kan ha när jag vill vara lite extra fin :D Så det ska jag köpa på shoppingturen - om jag hittar något vill säga. Jag måste bara inse att jag inte kan ha 38 längre och prova större storlekar,trots att det inte känns bra :( Men jag ska nog hitta något fint :)

När Kent slutar idag ska vi hämta honom sedan bär det av till Karlstad,för handling :D Måste ju ha påskgodis ;) Ska köpa blöjor och sådär till gumsan. MÅSTE komma ihåg att prova mössor på henne så hon får en tunnare,nu när det oftast är så varmt!
Älsklingen behöver nya kalsonger,så det får bli några par såna också ;P
Sedan kanske de har något roligt åt mig med =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0