Fredags förmiddag =)

Gumsan och jag började dagen med en promenix =D
Funderade på om jag skulle springa lite,men jag kom fram till att jag bara skulle gå och njuta av det fina vårvädret :P Däremot gjorde jag 10x2 utfall och 10 tåböj,för att varva litegrand ;)
Gumsan somnade efter en stund och sov riktigt gott :D




När vi kom hem fick jag leta stenar till hundgården! Älsklingen lade dit galler häromdan,men de har lyckades gräva bredvid och kommit under. Jag lade en sten över så nu hoppas jag att de låter bli det!

Efter det hade gumsan vaknat så då fick hon springa omkring medan jag hängde tvätt. Hon höll sig dock till mig och gav mig klädnypor - trevligt med hjälp ;D

Sedan gick vi in en stund. Tittade lite på teve och busade innan det var lunchdags.
Idag serverades det våfflor =)

Sedan dess har jag försökt få gumsan att somna ute i barnvagnen. Först lade jag henne där och gick in,för att äta färdigt. Då blev hon ledsen och gnällde lite så när jag var klar tog vi en kort promenix. Tänkte att det skulle få henne att somna,men det gjorde det inte.
Mitt tredje och sista försök var att ge henne välling. Det verkade inte som att hon skulle somna av det heller,eftersom hon gnällde lite,men det gjorde det =P Det blev tyst så jag gick och kikade i köksfönstret och hon hade somnat!

Jag tänkte försöka få henne att sova ute i alla fall en gång om dagen. Helst efter lunch eftersom hon gör det på dagis. Får se om det går bättre i morgon!



Kommentarer
Maria - fashionstars ☆

aww så söt :)

2011-04-29 @ 13:15:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Tack! Jag är jättenöjd :)

kram kram

2011-04-29 @ 13:58:02
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Ja det är svårt att veta hur man ska ha det. Har alltid haft långt hår men sedan jag klippte kort så vill jag aldrig ha långt igen hehe. Känns som att jag har hittat min stil när det kommer till frisyr ;)

Våga testa något nytt!

kram kram

2011-04-29 @ 17:36:45
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0