Dåligt med sömn :/

Det blev ingen tidig kväll igår - jag hade dock behövt det!
Jag lade mig runt halv elva och fick sova 1 1/2 timme ungefär innan gumsan vaknade. Var lite ledsen (vet inte om hon kanske drömt något) så hon fick somna om hos mig i sängen :) Hon somnade nästan direkt,men sov oroligt ett tag innan hon lyckades somna ordentligt. Sedan sov vi gott båda två tills strax innan sex,då bestämt gumsan att det var dags att vakna ;D Inte så kul,men det händer inte ofta,varken att hon vaknar på natten eller så tidigt. Brukar i alla fall sova till strax efter halv sju :D
Jaja,vi överlevde det med ;)
Hon ville inte sova något efter frukost heller så vi får se hur det går på dagis idag :P




Kommentarer
Mamma till William & bebis i magen :)

Låter som du kommer få en bra dag.Här blåser det en del men ändå skönt att komma ut..kram

2011-04-28 @ 11:28:04
URL: http://blondis81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0