Början på påskdagen =D

Gumsan och jag har varit ute.
Hon har bl a hjälpt mig att rensa färdigt i rabatterna - mammas duktiga tjej =D 
Dessutom passade jag på att bära upp vinterkläderna på vinden. Skönt att ha den säcken ur vägen :) 
Jag har hängt ut tvätten också. Det är något speciellt med att göra det för första gången varje år :P Dock fick det hänga på vanliga torkställningen,i fall det inte hinner torka. Då behöver jag bara bära in den, istället för att ta ner tvätten och sedan hänga upp det inne igen. 

De har åkt förbi med traktor några gånger. Gumsan ögon blev stora,som tefat - det var väldigt intressant =)

Nu ligger gumsan och sover. Hon har inte gjort det sedan sju i morse,så hon var sliten nu,efter att spring ;D 



En trött tjej,som väntar på att få gå in.

                   
 
                                             Gumsan med sin fina fläskläpp :)

                                               

                        Här sjunger hon =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0