Avslutning :)

Gumsan och jag avslutade dagen med att ta en dusch :D Sedan busade vi. Gumsan höll igång i en timme ungefär innan hon slocknade hos mig i soffan - jag ÄLSKAR när hon somnar hos mig <3 Det är sååå mysigt att bara ligga där med henne och njuta :)
Jag har precis lagt henne i sin säng.

Jag ska ta och gå ut och hämta hundarna sedan ska jag slå en pling till älsklingen. Tänkte höra om han tror att han kommer hem snart. Annars gör jag mat (TACOS) nu så får han äta när han kommer hem. Jag kan ju inte vänta hur länge,som helst :)



Kommentarer
Jimmytindra

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-05-04 @ 23:17:36
URL: http://jimmytindra.blogcorporate.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0