13 månader :)

Idag blir gumsan 13 månader :) Hon är inte särskilt liten längre,och absolut ingen bebis. Men det struntar jag i,jag kallar henne fortfarande för min lilla bebis ;D Ibland kommer jag på mig själv med att tro att hon är mindre än hon faktiskt är. Ta kläder t ex då kan jag titta på ett plagg och tänka att det måste vara alldeles för stort. Sen sätter jag på henne det och då passar det precis eller så är det för litet. Jag vill nog inte riktigt inse att hon växer =P
Det händer något nytt nästan varje dag. Tänk vad otroliga de små liven är. Ibland önskar jag att jag också kunde lära mig saker lika fort,som dem ;)

                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0