- massa pengar =)

Nu har vi varit och gjort över med massa pengar =) Började på swedol,för att fixa grejor till släpkärrn. Vi behöver få ordning på den. Efter det blev det mat på Burger King,följt av ÖoB :D Där köpte vi en hel del,dock inte massa onödigt,som det brukar ;) Det blev bl a en förvaringslåda med smiley till gumsan :) Dessutom godis till hundarna och underkläder till både mig och gubben ;D
Avslutade shoppingrundan med att åka till Bergvik. Tog en snabb titt inne på H&M,för att köpa mössa åt gumsan,men vi hittade inga. Förutom riktigt varma vintermössor,men vi vill ha en tunnare,som kan vara bra att ha om det är lite kyligt någon dag.
Vi gick vidare till Maxi. Kollade där med,men fanns inte i hennes strolek,så vi köpte en keps med Hello Kitty istället =D Får kolla efter mössa någon dag. Blev lite annat smått och gott också bl a påskgodis (såklart) och de nya kakorna från marabou - de måste testas ;)

När vi var färdiga där var det dags att åka hemåt :D Väl hemma väntade det blöjbyte och mat för gumsan. Hon åt mycket =) Kycklingnuggets och ris :) Dessutom fick hon jordgubbsdesserten,som jag öppnade häromdan. Hon åt några skedar då och resten åt hon upp idag :) Och allt detta utan kångel - jag blir så GLAD =P
Jag tror jag ska försöka låta det gå längre mellan måltiderna,då kanske hon äter bättre? Ska testa det i alla fall. När hon var mätt och belåten fick jag bytta ytterligare en bajsblöja,innan det var dags att göra henne i ordning för natten och få henne i säng. Somnade,som en stock =D

Älsklingen och jag har ätit en varsin baguett och nu sover han :) Ska ta och försöka somna jag med snart. Gumsan var vaken en stund vid fyra i morse så jag börjar bli sliten - allt spring har inte gjort saken bättre ;D Vi har blivit bortskämda med att hon sover hela nätterna,så de fåtal gånger hon är vaken gör mig jätteseg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0