Min dag =D

Idag har gumsan och jag varit ute på promenad =) Jag hann inte gå många steg innan hon låg där i sin vagn och snosade. Jag tror jag ska ta med min mp3 nästa gång så jag kan lyssna på lite musik,om hon somnar :)

Jag har passat på att tvätta lite mattor eftersom det har varit så fint väder.

Gumsan fick lite välling för en stund sedan - gott =D Hon somnade,men vaknade precis igen så nu sitter hon här bredvid mig i soffan. Hon tuggar på sin bitring och kollar på mig när jag skriver :)

Jag tänkte att hon skulle få följa med in i duschen om en stund,så vi inte har lika mycket att göra i morgon innan vi åker till Molkom, på babyrytmik :) Det ska bli kul =D

Dessutom blir mammas lilla ögonsten 6 månader i morgon :D Hon börjar bli en stor tös ;) Får se vad vi hittar på för att fira =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0