Mamma o systeryster

Igår var hela familjen hem till min mamma. Min syster,Johanna, var där så vi ville träffa henne - och mamma med naturligtvis ;) Vi fikade och umgicks en stund sedan åkte vi igen,eftersom systeryster skulle på fest.

Jag och lillan åkte in till stan i förmiddags,för att umgås lite mer med Johanna innan hon skulle tillbaka till Norge. Vi har gått i lite affärer,som var extraöppna idag. Kollade efter en vinterjacka,upptäckte förut att min gamla var för liten. Hade jag vetat det i onsdags hade jag letat då. Får åka till Karlstad igen nån dag och kolla.

Vi har nyss kommit hem efter att ha sagt hejdå till systeryster. Det känns lika tråkigt varje gång. Vill att hon ska bo här :( Jag älskar henne jättemycket <3

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska bli färdig med maten. Det blir ugnsbakad falukorv med spagetti - mums =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0