Lite allt möjligt

I går eftermiddag tröttnade jag på att sitta hemma och tycka synd om mitt sjuka jag ;) Tog gumsan i vagnen och gick på en promenix. Hittade massa svamp,som jag plockade - SURPRICE ;D
Ska ta och rensa dem nu,känns som det kommer att ta lite tid - det är det värsta med det. Det är kul att plocka och gött att äta,men det där emellan är mindre kul :/

Ska försöka få lite ordning på torpet också =) Har inte orkat det den här veckan så ska ta tag i det idag :D

Sedan ska jag och gumsan mysa och busa =)
På tisdag ska vi förresten börja på babyrytmik. Det ska bli sköj ;) Katrin och lilla Sigrid ifrån föräldra- och mammagruppen skulle dit så de undrade i fall vi ville med och självklart vill vi det =D Förhoppningsvis kommer de andra från gruppen också,det skulle vara superkul =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0