Gumsans saker =)

Några fynd fårn igår:

Detta är klänningen,som gumsan ska ha på jul =D Jag hoppas att den inte är alldeles för stor.
Mössan och vantarna är så söta. Gumsan blev superglad när jag visade vantarna. Blev jättesur när hon inte fick leka med dem - men jag ville inte att hon skulle göra det innan jag betalat dem.






Jag tyckte tröjhaklappen (vet inte vad det kallas) var så söt. Både gumsan och lilla Sigrid fick
en sådan body =D



Jag köpte två 3-pack med dregellappar åt gumsan. De hade mössor med I <3 Dad också. Tycker det är dåligt att det inte fanns varken dregellappar eller mössor med I <3 Mom!
Jag gillar bodyn,trycket är gulligt =)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0