Sömntuta =D

Igår kväll var gumsan med älsklingen och hans bror till deras mormor och morfar.
Jag stannade hemma och fick lite egentid :) Samtidigt som det kan vara skönt att vara ensam ibland, så
känns det konstigt att inte ha gumsan hos mig. Jag undrar hela tiden vad hon gör.
Jag tog i alla fall tillfället i akt att vila lite. Kollade på Gossip Girl och bara slappade i soffan :)

Jag vet inte vad de gjorde med gumsan igår - hon har sovit jätteskönt i natt och dessutom nu på förmiddagen. Hon har sovit i 2 timmar nu,vilket hon aldrig gör annars. Skönt för henne att få sova lite.
Hon kanske ska åka till gammelmormor och -morfar oftare ;)

Jag har passat på att träna,slöat lite framför teven och tagit mig en dusch. Det var skönt att kunna duscha i min egen takt och verkligen njuta av det :P

Nu vill jag att gumsan ska vakna så vi kan gosa lite ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0