Prylbytardag =)

Igår var jag med och hjälpte till på prylbytardagen i Väse. Satt i kassan precis,som förra hösten. Har lovat att jag ska vara med i den gruppen,som har hand om det. Kents mamma är med nu,men hennes dotter slutar sexan nästa år och då börjar hon i Karlstad så då kan inte Monica
vara med längre.

Gumsan fick vara hos mormor under tiden =) De hade varit nere på stan och kollat.
När älsklingen och jag kom för att hämta henne ställde vi oss utanför fönstret och vinkade. Hon blev jätteledsen :( Trodde kanske att vi inte skulle komma in ;)

Klockan var runt fem när vi kom hem och både jag och älsklingen var helt slut! Kändes som jag sprungit ett maratonlopp :) Somnade nästan i bilen hem t o m!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0