Grattis grattis =)

Gårdagen började med babyrytmik. Ledaren var dock sjuk så en av mammorna,som brukar hålla i sånt i Karlstad, tog över - Det var lika trevligt, som alltid =)
Vi skippade öppna förskolan eftersom det är samma person,som har babyrytmiken. Vi tog en promenix med Katrin och Sigrid i stället =) Var hemma hos dem en stund sedan skulle Katrin till vårdcentralen så då blev det en promenad till - skönt att komma ut och röra lite på sig ;) Jag passade de små medan hon var inne hos sjuksystern. Skulle till coop och handla lite,men eftersom det var strömavbrott så var det stängt!
Gumsan och jag åkte runt kl.16,för att hämta älsklingen,som fyllde år - Grattis i efterskott =) Vi åkte hem och gjorde oss i ordning sedan bar det av hem till hans mamma,för att fira lite.

Gumsan somnade en stund när vi var där,men vaknade igen. Somnade dock om i bilen,vaknade till lite när jag klädde av henne och lade henne i sängen,men hon somnade om utan att protestera :D
Hon vaknade runt halv sju. Har bytt blöja och sjungit lite för henne så nu ligger hon i sin säng. Har legat och grejat lite,men nu är det inte roligt längre så jag ska göra i ordning välling åt henne,så får vi se om hon somnar om en stund. Egentligen skulle hon nog behöva lite gröt,men hon är för trött för att äta det nu,får ta det sen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0