Gårdagen och idag :D

Igår var Linn här och hälsade på =) Vi snackade massa skit,fikade,tog en promenad och moffa i oss massor av godis - USCH! Att jag aldrig lär mig att låta bli..
Runt sju stack jag iväg och hämtade älsklingen på jobbet. Linn passade gumsan :)
När vi kom hem "tittade" vi på teve - pratade en massa samtidigt så jag hängde inte alls med ;D Får se repriset på "Bonde söker fru".

Idag har jag tränat och tvättat. Gumsan har badat och jag duschat. Hon tycker det är så himla roligt- värmer mig att se =D
Gumsan tyckte det var jobbigt att bada så hon fick lite välling och somnade i sängen.
Jag har passat på att äta lunch och nu slappar jag lite framför datan - skönt att ta det lugnt ibland och strunta i alla "måsten"!

Jag ska strax gå igenom gumsan kläder i de lite större storlekarna,för att se om det finns
något hon kan ha redan nu.
Dessutom hör jag att gumsan har vaknat. Får se om hon somnar om annars ska vi busa ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0