19 - 21 november

Gumsan och jag började fredagen med att åka till Karlstad,för att hämta älsklingens mobil,som varit på lagning. Sedan åkte vi vidare till Kristinehamn. Där träffade vi Mickan och umgicks lite. Har inte sett henne sedan i somras så det var kul =)
Vi åt lunch på Orion. Det var lika gott,som vanligt :D Efteråt gick vi runt i några affärer innan vi tog en promenad till resecentrum - Mickan skulle ha busskort inför praktiken.
Innan det var dags för gumsan och mig att dra oss tillbaka till Väse,tog vi en tur till Coop.

Igår var älsklingen ute och jagade,som han brukar vara på helgerna. Jag och gumsan höll oss hemma och städade :D
När det var dags för mellanmål fick jag för mig att gumsan skulle få försöka äta själv. Hon fick en skål med små bitar banan,som hon satt och grejade med. Gick väl sådär,men hon fick i sig lite i alla fall. Det blev kladdigt,men det var det värt :P
På eftermiddagen kom Katrin och lilla Sigrid på besök =) De hade med gumsans kort,som de tog med åt oss igår. Hon var så söt :) Får se om vi beställer några eller inte..

Idag är älsklingen i Hagfors - jagar naturligtvis! Gumsan och jag har tagit det lugnt. Qvittra är ensam hund hemma idag så vi tog en promenix förut. Jag klädde på gumsan ordentligt sedan gick vi ut i snön - snöade lite,det var mysigt :P Gumsan brydde sig dock inte om något annat än Qvittra ;) Hon tycker så himla mycket om henne =D
Nu ligger gumsan och sover så jag passar på att slöa en stund. Väntar på att älsklingen ska höra av sig så jag kan börja med maten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0