Mormor Margareta =)

Gumsan och jag har spenderat dagen hos mamma =)
Började med frukost,sedan gick vi till stan och kollade. Hittade mycket fint.
Mamma köpte lite kläder åt gumsan,som hon ska få i julklapp :)
Efter det gick vi och hämtade bilen och åkte hem till en av mammas kusiner. Hon hade lagt undan lite kläder efter sina barn till gumsan - jag bugar och bockar ;D
När vi kom tillbaka hem till mamma gjorde hon mat till oss medans jag gav gumsan sin mat. Fick mango och banan puré till efterrätt :P
Strax innan fyra åkte vi iväg till Maxi,för mamma skulle jobba. Vi lämnade mamma där och åkte vidare för att hämta älsklingen på jobbet.
               Nu sitter jag här och slöar medans älsklingen sjunger och "dansar" med gumsan :)

                    

Mammas lilla flicka <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0