Gjort av med "lite" pengar!

Lilla familjen åkte till Karlstad runt tolv igår. Började med ett besök på banken,för att starta konto till gumsan. Vi satte även in lite pengar på en gång.
Efteråt tog vi en tur till Audio Video,för att hälsa på Martin och beställa nytt batteri till älsklingens mobil. Sedan for vi vidare till ÖoB. Där åt vi lunch innan det var dags att shoppa loss ;D  Köpte bl a julpynt till granen och ingredienser till mitt och mormors godisbak ;) Vi hittade dock ingen nougat så det köpte vi på Willys istället. Blev en hel del mat där också. Nu lär vi i alla fall inte behöva handla på ett tag - annat än färskvaror förstås :)
På vägen hem fick vi ett samtal ifrån älsklingens lillebror,Mats,som gått vilse i skogen i mörkret! Han hade jagat med vovven och virat bort sig när han letat efter honom. Han hann dock hitta hem innan vi kom,men vi gav honom skjuts till sin bil.
Väl hemma fick gumsan kvällsmat innan vi mös i soffan. När hon somnat åt älsklingen och jag baguetter med ost,tomat,gurka och pepparsalami - det var såå gott :D
Resten av kvällen spenderade vi framför teven med bl a "Biggest Loser" och "Bonde söker fru". Jag tycker inte att det sistnämnda är lika bra i år,men jag tittar på det ändå =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0