Evig väntan!

Älsklingen och jag har bytt däck på bilen =) Var första gången för mig och jag måste säga att jag skötte mig bra ;D Skönt att ha det fixat eftersom jag och gumsan ska ta oss en tur till Kristinehamn i morgon. Hade inte blivit något med det om vi inte hunnit byta däcken. Aldrig att jag ger mig ut med sommardäck om jag absolut inte måste!

Jag går och väntar på att våra grejor ifrån Vistaprint ska komma..Fick mejl om att de skulle vara här senast på måndag så jag bara väntar och väntar,men utan resultat. Brevbäraren har inte varit här på två dagar - Konstigt :/
Dessutom väntar vi på att julklapparna vi beställt ska komma. Ska bli kul att se hur de blev =D Skönt att ha nästan alla julklappar färdiga så man slipper den stressen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0