Egentid

Älsklingen är hos en kompis. Gumsan fick följa med så jag har egentid =) Har kollat på "Biggest Loser",ätit,tränat lite och duschat så jag tänkte sitta vid datorn en stund nu.

När gumsan skulle äta kvällsmat förut upptäckte jag att 6 månaders maten var slut. Var säker på att det fanns någon burk kvar,men jag hade fel. Vi hade dock couscous med kyckling ifrån 8 månader,som är den enda ifrån det steget hon äter.
Älsklingen är ju i Väse så han köper med några burkar från ICA :D Jag ska till molkom på fredag,för att hämta gumsans bilder,så då hoppar jag in på COOP och köper fler,eftersom vi får extra rabatt på Nestlé mat på medmera kortet - det är SUPERBRA tycker jag :) Synd att ICA inte har så eftersom jag egentligen gillar dem bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0